آیا گیاهان چینی نیاز به زمان طولانی برای درمان بیماری مزمن کلیه
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

با بهبود استاندارد زندگی، مردم شروع به توجه ویژه ای به کیفیت زندگی خود را، پس همین کار را برای بیماران. آنها در جستجوی برخی از راه های طبیعی برای درمان بیماری خود را بدون و یا با کمی صدمه به بدن، به غیر از موارد درمان های سنتی مانند دیالیز و یا hormonotherapy. گیاهان چینی به عنوان یکی از راه های طبیعی برای درمان بیماری مزمن کلیه در حال آمدن است به زندگی بیماران، به علت اثر درمانی قابل توجه است، آن است که توسط مردم بیشتر و بیشتر دوست داشتم. اما برخی از افراد گفت: آن را مدت زمان طولانی برای درمان این بیماری با این درمان نیاز است، آن را درست است؟ آیا ارزش آن را دارد که امتحان کنید که روش درمان جدید؟

همانطور که همه ما می دانیم گیاهان چینی یک بخش اساسی از پزشکی سنتی چین است، آن است که به طور گسترده ای در درمان بسیاری از بیماری استفاده می شود. با بار رفتن، مردم متوجه شد که آن اثر قابل توجهی در درمان بیماری های کلیوی، اما منقبض های قدیمی راه اعمال آن، آن را نمی تواند به خوبی کار می کنند. به منظور کمک به مواد تشکیل دهنده فعال در این کار کاملا، کارشناسان راه های جدید برای استفاده از آن را اختراع کرده اند. در ترکیب با فن آوری بالا، مواد تشکیل دهنده فعال می تواند به منطقه آلوده توسط نرم افزار خارجی و کار در یک زمان کوتاه دریافت کنید. پیش از این روش های اختراع، برخی از مردم در طول درمان دراز مدت آن، اما در حال حاضر آنها نیست. بیمار به عنوان های مختلف دارای علایم مختلف، بنابراین در طول درمان ما سبزی های مختلف را انتخاب کنید. اگر شما می توانید این درمان در مرحله اولیه، شما ممکن است فرصتی برای معکوس کردن بیماری خود را دارند، به طوری که آن را به ارزش این است که امتحان کنید.

اگر شما علاقه مند به گیاهان چینی و یا شما هر گونه کمک در درمان بیماری خود نیاز دارند، شما می توانید با دکتر آنلاین ما چت یا ایمیل با ما، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

http://www.kidney-support.org/ckd-treatment/3769.html





:: برچسب‌ها: درمان CKD، گیاهان چینی، بیماری مزمن کلیه ,
:: بازدید از این مطلب : 216
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 17 شهريور 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: